...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

...دل شــکــســتــه...

باسلام خدمت دوستای گلم خلوتی مهیا کردم تا بتونم عاشقانه هام و دلنوشته هامو بزارم،خواهشا با نظرات زیباتون کمکم کنید،من همه رو دوس دارم و با همتون آماده تبادل لینک هستم و یک چیزی،که از متن ها و عکس هام دلشکسته نشین آخه دل خودم کافیــ...ــه

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۸/۱۷
    heh
  • ۹۴/۰۶/۰۴
    GOD
  • ۹۴/۰۴/۱۲
    M@N
  • ۹۴/۰۲/۱۳
    من
پیوندها

مرگ تدریجی...

این روزها تلخ می گذرد.دستم می لرزد از توصیفش!

همین بس است که:

نفس کشیدنم در این مرگ تدریجی.مثل خودکشی است با تیغ کُند...

  • REZA ABEDINI

نظرات  (۱)

پستای قشنگی بودن...
اما چرا اینقدر آدم خودش و اسیر یه حال بد کنه؟
خودت حال خودت و عوض کن
من آدم خیلی شادی نیستم
اما روزهای شادم تو زندگیم پیدامیشه
لااقل از پستهای وبت شروع کن
وقتی غمگینیم حال خودمونو دوس داریم
اما کافیه یک دقیقه شاد باشیم 
اونوقته که میفهمیم کل روزای افسردگی رو از دست دادیم
درحالیکه میشد حالمون عالی باشه
دوستهای شاد خیلی به آدم کمک میکنن
حتی تو دنیای مجازی!
فعلا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی